lørdag den 2. marts 2013

Interview i Stiften

I dag er jeg bl.a. citeret for at sige følgende i Aarhus Stiftstidende: 

»Jeg prøver hele tiden at eksperimentere med nye udgivelsesformer for at sprede litteraturen. Den autonomi, som musikerne har akkumuleret, tror jeg også kommer til litteraturen, så den tager jeg fat på nu,« siger Boris Boll-Johansen.
Derfor virkede det naturligt for ham at rejse penge til projektet gennem crowdfunding.
»Jeg håber på, at der er vilje i lokalsamfundet. Hele ideen med crowdfunding er, at folk føler, at de har aktier i projektet, og derfor tror jeg, at det er en god idé, hvis projektet er lokalt forankret og nærværende,« forklarer han. 
Som forfatter synes han, at crowdfunding er en sjov måde at komme ud over rampen på, fordi han skal være mere aktiv og selv være ude at sælge ideen. 
»Det er skægt og nervepirrende på en gang,« forklarer han.

Læs artiklen her (kræver abonnement). 

Alt i alt en glimrende artikel, fordi den er klar i mælet og ikke for lang. Og så er jeg selvfølgelig mægtig, mægtig glad for at have fået taletid i et aarhusiansk medie, specifikt. Det har allerede kastet noget af sig, kan jeg se på Booomerang, men der er stadig lang vej til målet. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar