lørdag den 8. juni 2013

Fra d. 9.-15. juni: I Aarhus og arbejde på bog ..

Så går toget snart fra Berlin (hvor jeg bor) til Aarhus. Har byttet mig frem til en lejlighed i en uge. Skal residere inde i Midtbyen. 

Gode aftaler er allerede i hus. Flere kommer til. 

Den første aften skal jeg tilbringe hos fætteren i Skødstrup, der muligvis vil servere selvfanget, røget laks (man har jo lov at håbe). 

Derudover skal jeg en tur til Gellerup på rundvisning. Håber på at få inspiration til en god historie eller to derude. 
Og jeg skal hænge med lokalhistorisk interesserede inde i Midtbyen. 
Og jeg skal spise (grille?) hos venner i Aabybro. 
Og jeg skal cykle rundt på min lånte cykel og trave gaderne tynde ... 

Måske kommer der også et møde i stand med en såkaldt mediepartner (jeg har en i kikkerten). Der skal jo udskrives en konkurrence på et tidspunkt, så vi kan få fordelt de 100 frieksemplarer til aarhusianske skoler, som det er blevet aftalt med sponsoren Scandinavian Book. Og her kan en mediepartner være til stor hjælp. (Og det smukke er, at mediepartneren jo også får en masse ud af det, for det er altid fedt at lægge hus til en konkurrence.) 

Men uanset hurlumhej og gang i den vil jeg fra tidlig morgen til omkring middag - i overensstemmelse med min almindelige arbejdsrytme - bestræbe mig på at tampe i min iBooks' efterhånden let krøllede tastatur. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar